🚚 Hurtig levering selv i ferieperioden + 10% ferierabat!

check-mark-o Kundeanmeldelse 10 (Kiyoh)
check-mark-o Let at tilpasse selv!
check-mark-o Egne produktionssteder
check-mark-o Hurtig levering

Levering

Levering

Et hjørne af en grøn dekorationspude med et ternemønster. Et hjørne af en gul pyntepude med et stribet mønster.

Levering

  • Hvordan bliver min bestilling leveret?

    Vi har vores egen transport og leverer derfor selv de specialfremstillede produkter. For at overholde leveringstiden er vi dog nogle gange nødt til at bruge DPD's leveringsservice.

    Vi forsøger at levere så meget som muligt selv, men det lykkes desværre ikke altid. Produkterne fra webshoppen bliver dog altid leveret med DPD.

  • Kan jeg vælge et bestemt tidspunkt på forhånd?

    Desværre kan du ikke vælge et bestemt tidspunkt på forhånd, når vi selv leverer målsyede puder . Vi laver en ugentlig planlægning og er ikke i hele Nederlandene hver dag.

    Vi angiver selv hvilken dag og hvilket tidspunkt vi kommer med bestillingen. Hvis dette ikke passer, kan du kontakte kundeservice og sammen finder vi en løsning.

    Nogle gange (afhængigt af bestillingens omfang) lader vi bestillinger blive leveret af DPD. Så modtager du DPD's sporingslink med et tidspunkt og en dag. Hvis leveringen ikke lykkes første gang, efterlader chaufføren en besked om, at du ikke var hjemme. Der står, hvad du kan gøre for at modtage pakken alligevel. Du kan også altid kontakte DPD.

  • Skal jeg være hjemme ved levering af min bestilling?

    Hvis vi selv leverer bestillingen, og du ikke er hjemme, bedes du give vores kundeservice besked. Så finder vi en løsning. Vi kan også levere bestillingen til dine naboer eller placere den et sted ved dit hus. Vi har dog brug for din tilladelse til dette. Hvis du ikke ønsker det, vil leveringen sandsynligvis blive planlagt igen, hvilket kan forsinke leveringsdatoen en smule.

    Hvis din bestilling bliver leveret med DPD, og du ikke er hjemme, efterlader chaufføren en besked om, at du ikke var hjemme ved første forsøg på levering. Der står, hvad du kan gøre for at modtage pakken alligevel. Du kan også altid kontakte DPD.

  • Min pakke blev ikke leveret fuldstændigt. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis vi leverer din bestilling med DPD, kan det være, at din ordre er sendt i flere pakker. Kontroller derfor, om du har modtaget flere sporingslinks via e-mail. Er din ordre stadig ikke fuldstændig? Kontakt DPD.

    Hvis din bestilling blev leveret med vores transport og ikke er fuldstændig, bedes du kontakte os direkte på info@mypilloo.dk eller +31 (0)40-711 3001.

  • Hvor lang tid tager det, før mine puder bliver leveret?

    Så snart du afgiver en ordre hos os, går vi straks i gang med omhyggeligt at fremstille dine puder efter mål. Denne proces tager i øjeblikket 10 til 12 hverdage. Vi gør det grundigt for at sikre den bedste kvalitet.

    Når din pakke er på vej, modtager du en e-mail med et track & trace-link, så du nemt kan følge din levering.

    Vi forstår, at du glæder dig til at nyde dine nye puder, og vi gør vores bedste for at få din ordre frem så hurtigt og gnidningsløst som muligt!

Customer Service
9:00 AM to 5:00 PM
Monday to Friday
Eller stil dit spørgsmål via sociale medier
Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude. Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude.
Sofia
Kundeservice
Mypilloo
Kundeservice
9:00 til 17:00
mandag til fredag
Eller stil dit spørgsmål via sociale medier
Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude. Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude.
Sofia
Kundeservice
mypilloo
Kort PayPal Klarna