🚚 Hurtig levering selv i ferieperioden + 10% ferierabat!

check-mark-o Kundeanmeldelse 10 (Kiyoh)
check-mark-o Let at tilpasse selv!
check-mark-o Egne produktionssteder
check-mark-o Hurtig levering

Betalingsmetoder

Betalingsmetoder

Hjem breadcrumb-chevron Kundeservice breadcrumb-chevron Betalingsmetoder

Et hjørne af en grøn dekorationspude med et ternemønster. Et hjørne af en gul pyntepude med et stribet mønster.

Betalingsmetoder

  • Hvor kan jeg vælge faktura som betalingsmetode?

    Det er ikke muligt at vælge denne betalingsmetode. Hvis du ønsker at modtage en faktura, kan du anmode om det efter at have afgivet din ordre via info@mypilloo.dk. Vi sender fakturaen til dig.

    Ønsker du en faktura inden du placerer ordren? Det kan også lade sig gøre, men så skal du først anmode om et tilbud pr. e-mail. Hvis du accepterer tilbuddet, sender vi dig en faktura.

  • Der er opstået et problem med min bestilling, hvad skal jeg gøre?

    Hvis der er opstået et problem med din bestilling, er det vigtigt at kontakte os med det samme, så vi kan se på det sammen. Dette kan gøres via info@mypilloo.dk eller +31 (0)40-711 3001.

  • Er priserne inklusive moms eller eksklusive moms?

    Priserne på vores hjemmeside er inklusive moms. Hvis du ønsker et tilbud eksklusive moms, bedes du kontakte vores kundeserviceinfo@mypilloo.dk eller +31 (0)40-711 3001.

  • Jeg har betalt, men har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis du har betalt, men ikke har modtaget en ordrebekræftelse, bedes du kontakte vores kundeservice. Så kan vi se, om der er sket en fejl under bestillingen. Hvis der er en fejl, vil vi løse det, eller hvis alt er i orden, sender vi dig ordrebekræftelsen, og din bestilling vil blive behandlet.

  • Er sikkerheden af min betaling godt beskyttet?

    Alle betalingsmuligheder opfylder alle retningslinjer for sikkerhed ved internetbetalinger, fastsat af Den Europæiske Bankmyndighed. Alle behandlede data gemmes på hollandske servere. Serverne befinder sig i ekstremt sikrede datacentre under tilsyn af et specialiseret NOC-team.

  • Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

    Vi fremstiller din bestilling efter mål, hvilket betyder, at produktet bliver lavet specielt til dig. Derfor skal du betale direkte ved bestilling. Du kan vælge mellem forskellige metoder:

    - Nederlandene: iDeal, kreditkort, Paypal, Bancontact, Giropay, Sepa (bankoverførsel), Klarna (betal senere) og ApplePay

    - Belgien: iDeal, kreditkort, Paypal, Bancontact, Giropay, Sepa (bankoverførsel), Klarna (betal senere) og ApplePay

    - Frankrig: Carte de crédit, Paypal, Virement bancaire, Klarna, Apple Pay

    - Tyskland: SOFORT Überweisung, giropay, Kreditkarte, PayPal, Überweisung, Klarna, Apple Pay

    - Sverige: Kreditkort, PayPal, Klarna.

    - Spanien: Tarjeta de crédito, PayPal, Transferencia bancaria, Giropay, Klarna, Apple Pay

    - Portugal: Cartão de crédito, Transferência bancária, PayPal, Klarna, Apple Pay

  • Er det muligt at betale ved levering?

    Standardproceduren er at betale forud for din bestilling. Alt bliver speciallavet efter dine mål (med undtagelse af webshopprodukter). Hvis du har et erhvervsmæssigt ønske om at betale på en anden måde, kan du kontakte vores kundeservice for at høre om mulighederne.

  • Har I også gavekort?

    Send en e-mail til info@mypilloo.dk med det ønskede beløb og til hvem det er til, så vil vi lave et gavekort til dig. Du modtager derefter en e-mail med et betalingslink. Når vi har modtaget betalingen, sender vi gavekortet til dig via e-mail.

Customer Service
9:00 AM to 5:00 PM.
Monday to Friday
Eller stil dit spørgsmål via sociale medier
Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude. Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude.
Sofia
Kundeservice
Mypilloo
Kundeservice
9:00 til 17:00
mandag til fredag
Eller stil dit spørgsmål via sociale medier
Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude. Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude.
Sofia
Kundeservice
mypilloo
Kort PayPal Klarna