🚚 Hurtig levering selv i ferieperioden + 10% ferierabat!

check-mark-o Kundeanmeldelse 10 (Kiyoh)
check-mark-o Let at tilpasse selv!
check-mark-o Egne produktionssteder
check-mark-o Hurtig levering

Bestilling og returnering

Bestilling og returnering

Hjem breadcrumb-chevron Kundeservice breadcrumb-chevron Bestilling og returnering

Et hjørne af en grøn dekorationspude med et ternemønster. Et hjørne af en gul pyntepude med et stribet mønster.

Bestilling og returnering

  • Hvordan kan jeg bestille?

    Du kan skræddersy dine egne puder i konfiguratoren. Når du har designet dine puder, kan du finde dem i din indkøbskurv. Derudover har vi også produkter i webshoppen med standardstørrelser (puffer, dekorative puder og varmepuder), som du kan tilføje til din indkøbskurv.

    Fra indkøbskurven fortsætter du bestillingsprocessen ved at klikke på "Fortsæt med bestilling".

  • Kan jeg ændre min bestilling?

    Hvis vi allerede er begyndt produktionen af dine specialfremstillede produkter, kan vi normalt ikke ændre din ordre. Hvis produktionen endnu ikke er startet, kan det sandsynligvis stadig ændres.

    Kontakt kundeservice direkte, hvis du ønsker at ændre din ordre. Så kan vi se, hvad vi kan gøre for dig.

    En ordre, der er placeret via webshoppen, kan ændres, så længe ordren ikke er afsluttet.

  • Kan jeg spore status på min bestilling?

    Når din ordre går i produktion, vil du modtage en "i produktion-mail" fra os. Når din ordre er pakket og kontrolleret, bliver den planlagt til transport.

    Hvis vi leverer din ordre selv, vil du modtage en e-mail og/eller et telefonopkald. Hvis forsendelsen sker via DPD, vil du modtage et track & trace-link.

  • Kan jeg annullere min bestilling?

    Dette afhænger af det produkt, du har bestilt, og statussen på din ordre. Hvis du har bestilt et specialfremstillet produkt, og det allerede er i produktion, kan det desværre ikke annulleres.

    Hvis dine specialfremstillede puder endnu ikke er i produktion, kan du drøfte muligheden for at annullere ordren med kundeservice diskutere om du kan annullere ordren. +31 (0)40-711 3001.

    Produkter, der er bestilt via webshoppen kan annulleres, hvis ordren endnu ikke er afsendt.

  • Kan jeg også bestille telefonisk eller via e-mail?

    Ja, du kan helt sikkert sende din bestilling via e-mail. Så kan vi også give dig rådgivning om din bestilling, hvis du har spørgsmål. Vi kan også give rådgivning over telefonen, men det er bedre og mere praktisk at sende din bestilling via e-mail.

    kontakt vores kundeservice via info@mypilloo.dk eller ring til os på +31 (0)40-711 3001.

  • Hvis jeg placerer flere ordrer på samme dag eller nogle dage senere, skal jeg så betale flere leveringsomkostninger?

    Vi kan altid planlægge dine forskellige ordrer til levering samtidigt, så du kun behøver at betale forsendelsesomkostningerne én gang. Du skal dog kontakte vores kundeservice og give dem de forskellige ordrenumre. Dette sker ikke automatisk.

    Forsendelsesomkostningerne er i øvrigt gratis for ordrer over 2625 kr.

  • Hvordan bestemmer jeg dimensionerne, der skal udfyldes?

    Vi anbefaler altid at måle dimensionerne på din stol/sofa og bruge disse mål. Du behøver ikke at bestille ekstra centimeter.

    Hvis dit pude ligger et sted imellem, f.eks. armlæn, anbefaler vi faktisk at indtaste en størrelse, der er 0,5 til 1 cm mindre. Dette råd gælder kun i bredden, ikke i dybden.

    For en pude med fyld i midten og en pude med sidesøm gælder der andre regler. Hvis du er i tvivl om dimensionerne, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

  • Hvordan kan jeg tilføje en lynlås til min specialfremstillede pude?

    Vores puder og pudebetræk er altid udstyret med en lynlås. Du kan vælge placeringen af lynlåsen i konfiguratoren . Vi anbefaler at placere lynlåsen på den længste side, så du nemt kan fjerne betrækket fra fyldet. Bemærk, hvis den længste side er synlig, bør du undgå at placere lynlåsen der.

    We recommend placing the zipper on the longest side so you can remove the cover from the filling. Note that if the longest side is visible, it is better not to do this.

  • Kan jeg bytte eller returnere?

    Specialfremstillede produkter kan ikke byttes eller returneres, da puderne er skræddersyet til dine specifikke mål.

    For at sikre, at du er tilfreds med dit produkt, bed om rådgivning via info@mypilloo.dk eller telefonisk på +31 (0)40-711 3001, før du afgiver din bestilling.

    Produkter fra webshoppen kan derimod byttes eller returneres inden for 14 dages fortrydelsesret. Varerne skal dog være ubrugte, uskadede og i original stand og emballage, hvis det er rimeligt muligt.

Customer Service
9:00 AM to 5:00 PM
Monday to Friday
Eller stil dit spørgsmål via sociale medier
Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude. Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude.
Sofia
Kundeservice
Mypilloo
Kundeservice
9:00 til 17:00
mandag til fredag
Eller stil dit spørgsmål via sociale medier
Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude. Kundeservicemedarbejder holder en grøn pude.
Sofia
Kundeservice
mypilloo
Kort PayPal Klarna