🚚 Hurtig levering selv i ferieperioden + 10% ferierabat!
Hjem Kundeservice
Andre spørgsmål
Garanti varierer meget afhængigt af problemet, så der kan være eller ikke være garanti. Vi vurderer garantien for hver enkelt situation. Selvfølgelig har du for eksempel garanti for korrekt levering.
Afhængigt af de valgte muligheder (stof/fyld) og brugen af puderne kan vi afgøre, om der er garanti, hvis der senere opstår problemer eller hvis noget går i stykker/er løst efter brug. Uanset hvad stræber vi altid efter maksimal kundetilfredshed, så vi finder altid en løsning sammen med dig.
Garantien for farveægthed er angivet for de fleste stoffer.
Hvis du på trods af vores bestræbelser ikke er tilfreds med din bestilling eller har en specifik klage, vil vi gerne løse det med dig. Det er vigtigt, at du kontakter kundeservice. Se også mere information på klagesiden..
Ja, vi har et showroom i Westerhoven, Brabant, hvor vi kan vise forskellige puder, stoffer og fyld. Det er dog vigtigt at lave en aftale på forhånd, da der ikke altid er nogen til rådighed til at hjælpe dig i showroomet. Du kan lave en aftale via info@mypilloo.dk eller +31 (0)40-711 3001.
Det er dog ikke altid nødvendigt at besøge showroomet, da du også kan bestille gratis farveprøver fra vores hjemmeside.
Ja, det er muligt. Gå til siden Pudebetræk efter mål , vælg en form og brug derefter konfiguratoren til at sammensætte dit pudebetræk.
Åben fra 9:00 til 17:00, mandag til fredag
(kun efter aftale)
S & D Partners Leemskuilen 5 5563 CK Westerhoven (Brabant) Holland
Book en aftale